Het stond in de sterren geschreven, de opening van de “Star Showrooms” van Van Mossel Vereenooghe was out of this world. Dankzij de goed aangestuurde eventorganisatie werd het grote openingsweekend voor de vestigingen van Knokke-Heist en Brugge een schitterend succes.

Knokke

Opening

Knokke-Heist en Brugge / 100 VIP – 850 B2B

Ster(k) concept

Voor de opening van hun nieuwe showroom vroeg Van Mossel Vereenooghe aan Eventique om een betoverend concept te bedenken. Ons team nam meteen het stuur in handen en bedacht het concept: ‘Eyes on the stars’. De duidelijke link naar het merk en de visie van Van Mossel Vereenooghe maakte van dit idee een echte ‘match made in heaven’.

Van out-of-the-box uitnodigingen tot een digitaal platform

Van een uniek doosje met de uitnodiging met een persoonlijke code tot een digitaal registratieplatform. We lieten geen enkel touchpoint naast ons liggen om de gewenste gasten naar de opening te krijgen. Want ja, ook zij horen als sterren behandeld te worden. Zo rolden we donderdag de loper uit voor 100 vipgasten. Daarnaast zorgden we ook voor star entertainment en een exclusieve valet- en shuttleservice. De VIP-gasten konden genieten van een walking dinner in samenwerking met sterrenchef Edwin Menue van Cuines 33.

Een showroom gevuld met sterren

De showroom werd gevuld met echte sterren uit het Mercedes-gamma. Naast de nieuwste pareltjes zoals de EQS SUV en EQT konden aanwezigen ook iconische modellen zoals de AMG GT bewonderen. En als dat nog niet genoeg ‘star quality’ was, werden de gasten verwend met inspirerende speeches van onder andere Eric Berkhof (Algemeen Directeur Van Mossel Automotive Group), Karl Schregle (Head of Mercedes-Benz Region Europe) en Koen Claessen (CEO Van Mossel Automotive BeLux). 

4-daagse tussen de sterren

Omdat we, naast de vipgasten, ook onze B2B en B2C-klanten wouden verwelkomen in de showroom werd de opening een heus feest van 4 dagen. Op vrijdag openden we de showroom in Knokke voor 350 B2B-klanten, hetzelfde deden we voor 550 B2B-klanten in Brugge. Daarna werden de showrooms doorlopende geopend voor het grote publiek. Op zaterdag en zondag mocht iedereen vanaf ’s ochtends langskomen voor een uitgebreid ontbijt, én om de echte sterren te bekijken… de auto’s uiteraard!  

Onze ‘Eyes on The stars’-opening was voor de consument daarnaast het perfecte moment om het aanbod van Mercedes-Benz te ontdekken en te genieten van de ‘Star Days’-kortingen.

 Nights with the stars

Na deze meer dan geslaagde vierdaagse gaan we met nog meer drive verder om steeds opnieuw star quality events te organiseren. Maar eerst blikken we met fonkelende ogen terug op onze night with the stars.