Voor de 12de editie van Shiplink, het tweejaarlijkse netwerkevent van de Anwerpse Scheepvaartvereniging ASV, rolden we de rode loper uit in de Waagnatie in Antwerpen. En of de meer dan 2000 gasten zich vip voelden…

Waagnatie Antwerpen

Netwerkevent

+ 2.000

25 beursstanden

Netwerkevent met hoog vip-gehalte

Voor het tweejaarlijkse netwerkevent Shiplink toverden we de Waagnatie in Antwerpen voor de gelegenheid om tot een venue waar ASV-leden hun klanten en relaties uit de expeditie-, verladers- en havenwereld in stijl konden ontvangen. Het thema dat we voor deze editie hadden bedacht – Red Carpet Line – was een knipoog naar het roemrijke verleden van de Red Star Line rederij die ooit iets verderop aan dezelfde kaaien aanmeerde. Het thema weerspiegelde tegelijk ook het vip-karakter van het evenement.

Vintage Red Star Line sfeer

De inkleding en decoratie ademden Red Star Line. De standen waarop de leden van ASV en de sponsors zich voorstelden, waren opgebouwd als een kajuit met een patrijspoort waarin hun visual en logo waren aangebracht. De ingang van de Waagnatie had de look-and-feel van een scheepsboeg, inclusief aanlegsteiger en reling. Eenmaal binnen waanden de gasten zich in een balzaal van een luxecruiser. We hadden zelfs gezorgd voor een parketvloer en gigantische kristallen kroonlusters. En ook de outfits van de crew zaten in hetzelfde thema. All on board dus!

"De inkom had een retro uitstraling met dambordvloer en vintage havenattributen."

Een full event service op maat

Naar goede gewoonte – het was lang niet onze eerste editie van Shiplink – leidden onze teams het volledige netwerkevent in goede banen. We ontwikkelden het Red Carpet Line thema en stonden in voor de eventproductie, het projectmanagement en de roll-out: van de decoratie tot de communicatie (check de visual, sponsorbrochure en exposantenfolder) en de hospitality en standenbouw voor de exposanten. 

Een full Eventique service!

Aftermovie