Een volledig nieuwe HQ? Dat vraagt om een hoogvlieger van een opening. Voor EY Belgium zorgden we ervoor dat alle werknemers vliegensvlug hun nieuwe werkplek ‘The Wings’ in Diegem leerden kennen tijdens een uniek vierdaags event. 

HQ Diegem

Opening nieuwe vestiging

+2500

4 dagen

The Wings spreidt vleugels met origineel concept

Om zowel de werknemers die vanuit het nieuwe gebouw zullen werken hun nieuwe nest te laten ontdekken, en ook de werknemers vanop andere vestigingen het gebouw te laten verkennen, bedachten we een heus vierdaagse in 2 thema’s.  

Explore The Wings - After work

De feestelijke opening voor de werknemers werd gespreid over 2 dagen als een heuse after work party. Om 17u was het tijd voor ‘stop to work & start to party’ voor meer dan 1.000 werknemers van HQ. Ze werden door ons animatieteam, in aangepaste styling, weggeleid van hun bureaus om de feestelijke opening in gang te zetten.    

Donderdag gingen de voetjes van de grond tijdens een ‘clubbing night’. Vrijdag werden de werknemers verwend met swingend entertainment en livemuziek. De hoogvliegers op de line-up van Belgische bodem zorgden dat beide avonden gevuld waren met de beste beats en natuurlijk werden er ook high-end drankjes (EY cocktails, glaasje champagne,…) en catering voorzien. 

Visit The Wings – Family day

Op zaterdag en zondag kregen ook andere medewerkers de kans om een soort citytrip doorheen ‘The Wings’ te maken. De familieleden van de medewerkers waren van harte welkom om een tripje te maken doorheen het gebouw.  

Doorheen The Wings werden de gasten verrast in verschillende city districts: food, kids, office, tech en urban. Daar werden workshops georganiseerd voor jong en oud. Zo verkende iedereen spelenderwijs het gebouw tijdens met activiteiten zoals: (VR) gaming, kids karaoke, kids atelier, flower kiosk, madame maquillag…

Een hoogvlieger van invite tot opening

Tot slot nog dit: de gele kleuren en bold karakter van EY, kwam niet alleen terug in de accenten, decoratie en animatie op het event. We creëerden ook invites, zorgden voor een indrukwekkende line-up van Belgische bodem en een duidelijke communicatieflow om medewerkers enthousiast te krijgen. En met meer dan 2.500 aanwezigen over de vier dagen die vlot hun nieuw nest ontdekt hebben, kunnen we wel zeggen dat ‘The Wings’ echt een vliegende start genomen heeft 

Aftermovie