Voor de 13e editie van Chez Nous Cannes kwamen opnieuw zo’n 1.000 C-level professionals uit de bouw- en vastgoedsector samen. Ons eventteam leidde – naar jaarlijkse gewoonte – alles in goede banen.
Green Horizon
Chez Nous Cannes is een exclusief internationaal netwerkevent op uitnodiging voor bouw- en vastgoedprofessionals. Het vindt jaarlijks plaats in Cannes en brengt toonaangevende beslissingsnemers samen in een inspirerende setting. De editie van dit jaar stond in het teken van A Green Horizon, een blik op de toekomst met thema’s zoals de European Green Deal, smart cities en de bouwshift. A Green Horizon symboliseert een optimistische kijk op de toekomst. Want Chez Nous Cannes is dé ontmoetingsplek voor visionairs die niet alleen de uitdagingen van hun sector begrijpen, maar ook actief meewerken aan de oplossingen.

Ontzorgen van a tot z
Voor het tweede jaar op rij waren we te gast in Villa Manoir, gelegen in de heuvels rond Cannes. In een uniek mediterraans decor verwelkomden we zo’n 900 genodigden. De volledige registratieflow, van uitnodiging tot inschrijving en bedanking, verliep via de applicatie die we eerder voor het event hadden ontwikkeld. Ter plaatse stond ons eventteam in voor de aankleding van de site en het in goede banen leiden van de organisatie van a tot z.
Nagenieten en herbeleven
Ook dit jaar werd Chez Nous Cannes gevolgd door een cameraploeg van Trends Kanaal Z. Wij begeleidden het videoteam ter plaatse en deelden na het event de videoreportage met de rest van de Chez Nous Cannes community via de website. Daar kon iedereen ook de aftermovie en een fotoreportage bekijken. Als communicatiepartner van Chez Nous Cannes verzorgen we het hele jaar door het contact met de community via digitale nieuwsbrieven, het corporate LinkedIn kanaal en de app. Zo houden we iedereen warm voor de volgende editie.