Group Peeters vierde in maart de opening van zijn nieuw hoofdkantoor in de Haven van Antwerpen met een magisch en druk bijgewoond feest. De betoverende uitnodiging had zijn effect dus duidelijk niet gemist. En dan moest de corporate movie nog in première gaan…
Magische
‘secret garden’
Familiebedrijf Group Peeters is al jaren een gevestigde waarde in de industriële reinigingssector. Onlangs opende het bedrijf de deuren van een nieuw hoofdkantoor, midden in de Antwerpse Haven. Groot nieuws en de ideale gelegenheid om dat samen met zijn klanten, buren en relaties te vieren. Het ‘secret garden’ thema dat ons eventteam voor het openingsfeest had bedacht, lieten wij als een rode draad doorheen de volledige communicatie lopen.
Mysterieuze
communicatie
De toon werd al meteen gezet door de uitnodiging. Geen klassieke kaart, maar een heuse boxmailing die volledig was vormgegeven in de groene en feeërieke ‘secret garden’ stijl. In de doos lag – op een tapijtje van kunstgras – een sleutel. Een subtiele verwijzing naar de opening van het nieuwe hoofdkantoor én een persoonlijke oproep voor de genodigden om de magische wereld van Group Peeters te betreden. Aandacht gegarandeerd.
Visuele storytelling
Het evenement zelf, dat door de collega’s van Eventique in goede banen werd geleid, was ook het moment bij uitstek om de nieuwe corporate movie in première te laten gaan. De hoofdrol van de film – net een trailer voor een nieuwe blockbuster – was weggelegd voor de werknemers van Group Peeters. In pure Hollywoodstijl bracht ons videoteam het verhaal van deze echte helden van alledag tot leven. Een sterk staaltje visuele storytelling, hieronder te bekijken. De film was de perfecte afsluiter van een event dat dankzij de geheimzinnige aankondiging al uiterst veelbelovend was begonnen. Of hoe de gepaste communicatieaanpak mee de sleutel kan zijn van een geslaagd evenement.