Een nieuwe hoofdzetel. Dat verdient een waardige housewarming. Volgens een feestconcept dat niet alleen innovatief en creatief, maar ook transparant, functioneel, rechtlijnig en duurzaam moest zijn. D’M&S verzoende al deze eisen in een memorabel evenement.
Corporate image
vertaalt bedrijfs-DNA
De kennismaking met het nieuwe gebouw werd vooraf gekoppeld aan een tweede primeur: een kersverse bedrijfsvisual. Dat conceptbeeld werd een DNA-string met groene textielvezels. Het staat symbool voor het duurzaamheidsstreven van Devan en brengt de corporate slogan ‘Bringing textile to life’ visueel tot leven. Hoe we daar met één beeld in slagen? Zit nu eenmaal in ons DNA.
Groen evenement
De nieuwe visual vormde de ‘groene draad’ doorheen de communicatie en het evenement. Zo liep de rondleiding door een ‘duurzaam’ decor, inclusief grastapijten en ‘groene’ versnaperingen. Daarnaast werd de feesttent, met een knipoog naar de Devan-waarden, ingericht met transparante wanden. En de kussens in de loungehoekjes werden gemaakt met textiel dat met Devan-technologie was behandeld. Een leuke gimmick voor de gasten.
Een gloednieuwe bedrijfsvisual, een geanimeerd programma, een origineel kader en de professionele organisatie lieten de opening van het gebouw niet onopgemerkt voorbijgaan.