Voor Conway, specialist in on-the-go consumptie, stak ons eventteam de jaarlijkse leveranciersbeurs opnieuw in een fris en hip jasje. De klanten werden dit keer verwacht in de Hi! site in Grimbergen die we voor de gelegenheid omtoverden tot een echte suburban garden.

Grimbergen HI! Site

Beurs

+700

Foodmarket valt in de smaak

Conway, The Convenience Company, levert kant-en-klare maaltijden, snacks, salades, sappen, groenten en fruit aan tankstations, bioscopen, supermarkten en andere on-the-go locaties. Elk jaar brengen ze klanten en leveranciers samen om nieuwe producten in het assortiment voor te stellen. Na het succes van de vorige Boqueria-style foodmarket wilde Conway ook voor deze editie uitpakken met een tof concept. Een uitdaging die ons eventteam graag aannam.

Suburban garden style

Voor het thema en de inkleding van de tweedaagse beurs lieten we ons inspireren door het gezellige suburban garden concept: een industriële look met veel groen, planten, bomen, serres, stootkarren vol groenten en fruit ... Als locatie kozen we voor de industriële Hi! Site in Grimbergen. In deze voormalige Douwe Egberts fabriek konden de bezoekers rondkuieren tussen de vele standjes en proeven naar hartenlust. Smaakvolle beleving? Check!

Kwalitatief totaalplaatje

Onze Eventique collega’s verzorgden de volledige organisatie van het beursevenement. Van de standenbouw en inrichting tot de catering, het onthaal en de animatie. Met een IPad in de hand konden de standhouders bovendien heel makkelijk via de VIP-shopping app, gemaakt door D’M&S, de contactgegevens van geïnteresseerde bezoekers verzamelen. Als afsluiter kreeg elke bezoeker bij het verlaten van het event een Rombouts koffiemachine mee naar huis. Kortom, we zetten alles op alles om de Conway klanten te trakteren op een fijne ervaring.