Hoe blijven je medewerkers gemotiveerd na een jaar afstand houden en hoe maak je hen enthousiast voor de toekomst? Voor cateraar Compass Group bleek het Reconnect hybride event alvast het ideale recept. Zo pakten we het aan.

 

Hybride event met positieve boodschap

2020 was ook voor Compass Group een jaar vol uitdagingen. Toch heeft de cateraar niet stilgezeten en kijkt hij met vertrouwen vooruit. Die positieve boodschap serveerden we de medewerkers tijdens het Reconnect event. Hierop kondigde Compass nieuwe acties aan rond 5 thema’s of streams: People, Food, Labour, Recommerce en Tomorrow.

Wij verzorgden de volledige organisatie én communicatie van dit digitale event.

Communicatie in consistente huisstijl

Wij staken de volledige Reconnect print- en onlinecommunicatie in aantrekkelijk jasje. Zo ontwierpen we het logo met verschillende afgeleiden per stream en verpakten de uitnodiging in een box die alle medewerkers thuis geleverd kregen. De begeleidende folder gaf hen daarbij een sneak peek van wat ze op het event mochten verwachten. Ten slotte stuurden we ook e-mailings uit (save-the-date, reminders,…) en ontwikkelden we een online registratiepagina waar deelnemers aan het event zich moesten inschrijven. 

Live uitzending vanuit de keuken

Het evenement werd live uitgezonden vanuit de keuken van Gourmet Invent in Eke. Onze teams hadden alles tot in de kleinste details voorbereid: technisch (camera, licht en geluid) én inhoudelijk. We schreven mee aan het script en hielden tijdens de opnames het draaiboek en de regie stevig in handen. Gastvrouw Sabine Goethals kon zo moeiteloos met haar gasten het Reconnect project bespreken en vlot van filmpje naar interview schakelen. Een geslaagde productie voor een gesmaakt event!
Enjoy the video.