Een nieuw product op de markt brengen? Dat laat je niet zomaar onopgemerkt passeren. Comelit legde de bal in ons kamp om een spectaculair lanceringsevent op te zetten waar distributeurs hun innovatieve videodeurintercom, ‘People’ konden ontdekken. 

HQ Grimbergen

Productlancering

+ 200

Van magazijn tot robuust rugbyveld

De aankleding paste volledig bij de productcommunicatie die de distributeurs al eerder te zien kregen. De robuuste rugbyspeler van hun hero-campagne zorgde voor een stoer onthaal. De groene grasmatten en elementen in hun magazijn, dat voor de gelegenheid werd omgevormd tot eventhal, toonde het robuuste maar duurzame karakter van het nieuwe product. Na de unieke ontvangst door onze rugbyspelers volgden de gasten een overzichtelijke tijdlijn van 30 meter tot aan de eventlocatie. Op deze walk down memory lane konden ze het verleden van Comelit ontdekken. 

Haka-stijl opening

Wanneer iedereen gearriveerd was aan de eventhal eventhal, werd het startschot gegeven. Rugbyspelers maakten de aanwezigen enthousiast voor de lancering met een echte haka. Na de haka volgden de speeches van zowel de Italiaanse CEO van Comelit Group als Luc Renders, de General Manager België van de vestiging in Grimbergen. Daarna kreeg iedereen de kans om het nieuwe product, People, te leren kennen. 

It’s all about the people

Ook qua netwerk opportuniteiten lag het veld wagenwijd open. Dankzij de sfeervolle achtergrondmuziek en de indeling van de hal werden gasten aangemoedigd om een gezellig babbeltje te maken en nieuwe contacten te leggen. Een perfecte kans om het nieuw product in de kijker te zetten en mogelijke klanten te ontvangen op de site. En of Comelit met deze lancering gescoord heeft!